سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امام حسن عسکری علیه السلام




علی اصغر ::: چهارشنبه 86/3/23::: ساعت 9:27 عصر

گلدسته‌های حرم عسگریین(ع) فرو ریخت

خبرگزاری فارس: شبکه خبری "العالم" اعلام کرد: دشمنان اهل بیت(ع)، بار دیگر در حمله‌ای هتک‌آمیز، دو گلدسته طلایی باقی‌مانده از انفجار سال گذشته را منهدم کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، این حمله که ساعت 9 صبح امروز به وقت عراق رخ داد به فرو ریختن کامل این دو گلدسته منجر شده و به محض انتشار، خشم شیعیان جهان را برانگیخته است.
این شبکه می‌افزاید: از گروه‌های تکفیری و هواداران رژیم مخلوع بعثی، به عنوان عوامل این اقدام نام برده می‌شود.
شبکه خبری "الفرات" نیز به نقل از یک شاهد عینی گزارش داد: گروه‌هایی از هواداران گروه تروریستی القاعده با همکاری بعثی‌های سامراء،‌ اقدام به این حمله کردند.
خبرگزاری شین‌هوا نیز اعلام کرد: افراد مسلح ناشناس، ساعت 9 صبح امروز مرتکب این عملیات، شدند.
خبرگزاری فرانسه گزارش داد: نیروهای امنیتی و ارتش عراق در پی وقوع این عملیات، با اجرای مقررات منع آمدوشد و محاصره مرکز شهر سامراء، تمامی راه‌های منتهی به حرم عسکریین(ع) را بستند.
پایگاه خبری "النهرین" نیز گزارش داد: سپاه المهدی(عج) وابسته به جریان صدری، به محض انتشار این خبر، برای جلوگیری از واکنش احتمالی قهرآمیز شیعیان علیه اهل‌سنت، وارد عمل شد و آماده‌باش امنیتی اعلام کرد.
"صالح الحیدری" رئیس دیوان وقف شیعی عراق در گفت‌وگو با رویترز گفت: این عملیات، اقدامی تروریستی بود که برای دامن‌زدن به اختلافات مذهبی و طایفه‌ای در منطقه انجام شد.
پایگاه‌های خبری و انجمن‌های اینترنتی و وبلاگ‌های شیعیان منطقه نیز از ساعتی پیش، بسرعت وارد عمل شده و با تهیه طومارهای اعتراض، این مصیبت را به یکدیگر تسلیت می‌گویند.
اخبار تکمیلی متعاقباً ارسال می‌شود.
انتهای پیام/.




علی اصغر ::: چهارشنبه 86/3/23::: ساعت 2:31 عصر

هتک حرمت به بارگاه ملکوتی امامین عسکریین با چراغ سبز امریکای جنایتکار باعث گردید تا نفرتمان به شیطان بزرگ و ایادی وابسته شان هر چه بیشتر و بیشتر گردد.




علی اصغر ::: جمعه 86/2/28::: ساعت 12:7 عصر




علی اصغر ::: شنبه 86/1/18::: ساعت 10:25 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 9


بازدید دیروز: 6


کل بازدید :25432
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
 
>>لینک دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<
 
 – جنبش وبلاگی حامیان جبهه پایداری